9 nápadů na informační produkty

Co je to informační produkt?

Infoprodukt je to soubor hodnotných informací z daného oboru poskytnutý formou videí, článků, knihy, audia, či placených členských sekcí se směsí všeho výše uvedeného.

9 příkladů informačních produktů

1. Nabídněte rozhovory z odborníky, organizujte ho do užitečného infoproduktu a prodávejte ho pomocí webu.

Zaznamenejte rozhovory (audio nebo video) a poté je přepisujte. Můžete také najmout někoho, kdo by je přepisoval levně pomocí služby, jako je Amazon’s Mechanical Turk. Nyní vše organizujte do užitečného informačního produktu! Získejte rozsáhlé rozhovory s každou osobou, abyste získali konkrétní akce – kroky, které budou jádrem vašeho produktu. Buďte odvážní hledat své odborníky.  Budete ohromeni u lidí, kteří by byli vděční za rozhovor. Lékaři, vysokoškolští profesoři, doktoři, podnikatelé, autoři jsou všichni rádi, když se někdo zajímá o to, co říkají. Zvláště autoři! Potřebují prodat více knih, potřebují, aby se rozšířili, a pomozte jim! Vše po té prezentujte na prodejní stránce, která vám pomůže vydělat nějaké peníze.

2. Zakupte jiný informační produkt, upravte ho a prodejte pod vlastní značkou.

V Private Label Rights (PLR) se uvádí:

„… licence umožňuje kupujícím znovu označit obsah pod svým vlastním jménem a značkou (bez autorských práv). Obecně to znamená, že produkt může být upraven, prodán, znovu prodán nebo znovu použit v mnoha různých formátech. V některých případech je autorství k původnímu produktu povoleno a s neomezeným soukromým štítkem jsou kupující často schopni prodat stejná práva, která získali, i když ne všechna vydání soukromých štítků nabízejí nebo povolují distribuci nebo převod licencí.“

Tj. můžete si koupit ebook, který napsal někdo jiný, upravit ho to, a pak ho prodávat jako svůj vlastní (s vaším jménem). Můžete si přečíst e-knihu a vytvořit z ní zvukovou knihu. Můžete si je koupit a pak je sbalit. To, co říkám, je, že můžete dělat, co s nimi chcete. Podívejte se na některé nápady zde www.master-resale-rights.com a www.plrwholesaler.com.

3. Přizpůsobte úspěšný ebook do jiného jazyka a prodávejte je přes Amazon Kindle eBooks Kindle Store.

Pronajměte překladatele a prodávejte elektronické knihy! Ebooky se stávají masivním trhem na nejhmotnějším trhu na světě i Číně. Začít můžete zde Register to Kindle E-Readers.

4. Prodávejte odborné zkušenosti

Přejděte na stránky jako www.ezinearticles.com a ukradněte know-how z 60 článků. Toto není nezákonné, pokud držíte „zdrojovou krabici“ autora v dolní části dílu. Budete chtít používat malé kusy informací z každého kusu a na různých místech. Poté přejděte na YouTube a najděte příslušná videa, abyste si oživili váš ebook. Vytvořte PDF z věcí a začněte je prodávat na internetu.

5. Najděte populární otázky a odpovězte na ně

Vytvořte si dotazník pro váš cílový trh a požádejte je o nejvíce frustrující problémy, které mají. Můžete to udělat tak, že vytvoříte stránku s nějakým obsahem, a poté položíte dotazník dole. Poté, co máte asi deset populárních otázek, prozkoumejte je a napište odpovědi. Pokud jste líní, můžete najmout někoho na Elance.com, ContentDivas.com, Guru.com, nebo podobné stránky pro výzkum a psaní odpovědí.

6. Zaznamenejte webinář a prodávejte ho jako info produkt.

Nezapomeňte, že video je ideální pro přenos informace. Pozvěte dva až tři odborníky. Celou věc nechte přepsat a poté jej přeneste do formátu, který můžete prodávat, jako v případě příkladu s prodejem odborných zkušeností.

7. Zaznamenejte své dovednosti ve formě naučného videa.

Pokud je dovednost, že můžete naučit lidi v počítači, tak je tento tip pro vás. Vytvořte třeba „OBS Beginner Tutorial – Open Broadcaster Software Guide„. Vytvořte ho ve formě videa pomocí hscreencast-o-matic.com. Natočené a upravené video pak monetizujte na YouTube.

8. Vytvořte audio kurz

Za šest hodin hovoru budete mluvit více než 50 000 slov – to je hodně. Trvalo mi šest hodin, kdy jsem psal 8 000 slov za dobrý den. Kvalita nemusí být stejná, ale síla rychlosti je rozhodně tam.

Zdroje