Pasivní příjem z provozu webových stránek

Vytvořte vlastní webové stránky a získejte pasivní tok peněz z jejich provozu.

Příchod internetu znamenal vznik webových HTML stránek a webových služeb. Ty lze rozdělit do 2 kategorií:

  • Statické www stránky, tj. ty které informují, popisují, nabízí unikátní obsah, radí a vdělávají
    a
  • webové stránky, které provádí nějaké funkce. Tj. ty, které něco počítají, posílají, streamují, přehrávají, přeposílají, shromažďují, prodávají, nebo srovnávají.

Zde je přehled typů webů a nápadů na výdělečné webové stránky:

#1 Zájmový web (blog) pro tržní niku

Vytvořte web pro úzkou skupinu stejně smýšlejících lidí a získejte pasivní příjem z prodeje reklamní plochy.

Pokud rozumíte SEO a on-line marketingu, možná máte v plánu vytvořit online průvodce, který vám pomůže získávat potenciální zákazníky a příjmy. Mezi oblíbené odvětví patří pojištění, kreditní karty, vydělávání peněz, stravování a hubnutí a mnoho dalších. Najděte něco, co znáte, a ujistěte se, že získáte správné vztahy se správnými společnostmi, abyste prodali své potenciální zákazníky, nebo se ujistěte, že odkazujete na správné produkty a služby, které vám umožní získat provizi za zprostředkování obchodu.

cena
čas

potenciál:

3/5

#2 Affiliate webové stránky pro Amazon.com

Vytvořte web pro Amazon.com a vydělávejte pasivní peníze za zprostředkování prodeje jejich produktů.

Vytvořte webovou stránku pro skupinu stejně smýšlejících lidí (“Lyžaři”). Napište recenze, hodnocení nebo srovnání produktů, které si tito lidé kupují (Např. “Lyže”). Zaregistrujte web do partnerské sítě a umístěte na něj partnerské odkazy na nabízené produkty. Pokud návštěvník během své 24 hodinové nákupní cesty projde tímto webem a nakoupí, dostanete provizi za zprostředkování prodeje. Pokud zajistíte webu pravidelnou návštěvnost, získejte zdroj pasivního příjmu.

Zdá se vám Amazon.com v ČR zatím nedostupný? Staňte se affiliate partnerem některých z českých eshopů. Zde je seznam affiliate sítí, kde je můžete najít.

cena
čas

potenciál:

3/5

#3 Obsahové weby

Vytvořte “věčný obsah” a monetizujte ho pomocí Google AdSense.

Vytvořte web s Evergreen obsahem. Zajistěte mu pravidelnou návštěvnost z neplaceného fulltextového vyhledávání a vydělávejte pasivní peníze za zprostředkování prodeje reklamy Google AdSense.

Obchodní model těchto stránek je založen na pronájmu reklamní plochy. U stránky je umístěna reklama, na kterou když uživatel klikne, tak majitel těchto stránek získá provizi za proklik na reklamu.
cena
čas

potenciál:

3/5

#4 Privátní webové stránky s členstvím

Vydělávejte poskytováním informací a know how. Získejte pasivní příjem z prodeje členství.

Vlastnictví členských stránek přináší mnoho výhod. Nejen že poskytuje pravidelný příjem , ale navíc posiluje důvěru, loajalitu, autoritu a důvěryhodnost.  Není potřeba fyzického produktu. Nemusíte držet sklad, neřešíte logistiku, neřešíte reklamace. Pracujete pouze s informacemi.

Vytvoření profitabilní členské stránky je časově náročná a riziková záležitost. Pokud nedoručíte to, co slibujete, musíte nejen vracet peníze, ale pravděpodobně ztratíte i vaši pověst. Jde o velký závazek. Vytvořit kvalitní obsah, který bude přinášet trvalou hodnotu vyžaduje úsilí a odborné znalosti.

cena
čas

potenciál:

4/5

#5 Webové softwarové služba

Vytvořte “online kalkulačku” a zobrazujte

Příkladem může být třeba jen jedna jediná www stránka s formulářem. Uživatel na ní vyplní pole a stiskne tlačítko “SPOČÍTAT”.  Stránka mu okamžitě spočítá výsledek.

V obsahu této stránky se zobrazuje reklamní box s relevantní reklamou. Když na ni návštěvník klikne, vydělá jejímu majiteli pasivní peníze.

Může jít o Kalkulačku kalorií, Počítadlo vzdálenosti mezi městy, Kalkulačka výpočtu mezd, Kalkulačka investice do podílových fondů, Kalkulačka plodnosti, nebo Online kalkulačky na matematické vzorce.

cena
čas

potenciál:

2.5/5

#6 Prodejní stránky

Prodávejte informační, nebo digitální produkty pomocí účinného jednostránkového eshopu – Prodejní stránky.

Prodejní stránka je obvykle jedna rozsáhlá („dlouhá“) samostatná stránka vytvořená za jediným specifickým účelem – přeměnit návštěvníka v zákazníka. Na jedné stránce podáváte veškeré informace a podrobnosti o vašem produktu včetně tlačítka „objednat“.

Toto řešení je vhodné především pro prodej informačních a digitálních produktů jako jsou eknihy, koučovací balíčky, konference, online kurzy a programy. Ale stejně účinně mohou prodávat i fyzické produkty, jako jsou například knihy.

cena
čas

potenciál:

3.5/5

#7 Poptávkový web (generátor leadů)

Jedním ze způsobů, jak dosáhnout pasivního příjmu je, vytvořit webové stránky, které budou generovat poptávku. Řekněme, že jste vytvořili webové stránky, které se zaměřují na nemovitosti. Stránky by sloužili proto, abyste vzdělávali lidi o vlastnictví domů. Nebo byste je vzdělávali o investicích do nemovitostí. Když se někdo ozve, odkážete ho na smluveného profesionála v oblasti nemovitostí. Za tuto “prokázanou”službu od něj dostanete pasivní odměnu.

cena
čas

potenciál:

3.5/5

#8 Dropshiping eshop

“Dropshipping je obchodní model, ve kterém maloobchodní prodejce nabízí zboží svého velkoobchodního dodavatele či přímého výrobce. Jím nabízené zboží fyzicky nenakupuje do svého skladu, ale své objednávky rovnou směřuje na svého dodavatele/výrobce, aby je dopravil přímo zákazníkovi. Prodejce u svého dodavatele/přímého výrobce nakupuje za velkoobchodní ceny a po každé transakci mu připadne rozdíl mezi maloobchodní a velkoobchodní cenou.” Wikipedia

Nikdy se s fyzickým produktem nevidíte, nebudete s ním manipulovat ani nebudete nic dělat. Nemusíte mít žádný inventář, režijní náklady ani náklady na skladování. Nemáte téměř žádnou odpovědnost. Jen celý proces řídíte a pobíráte pasivní peníze.8

  • Dropshiping s prodejem tiskovin
  • Eshop služeb
cena
čas

potenciál:

3/5

#10 Online knihovna wallpaperů a obrázků

cena
čas

potenciál:

1.5/5