Jak optimalizovat YouTube videa

Vyberte téma, které vyvolává zvědavost a odpovědi

  • Zaměřte se na to, co vyvolává zvědavostnápad, obraz nebo koncept, který způsobí, že někdo řekne “Hmmm, to je zajímavé, pojďme se podívat a sledovat, abychom zjistili více”. 
  • Pro titulek použijte vysoce vyhledávací dotaz. Zkombinujte je, abyste získali něco takového: “10 psychologické triky, které ji přimějí, aby se vám líbila – jak získat přítelkyni“.

TIP: Na titulky s čísly se kliká více než tituly bez titulku.

Vytvořte clickbait titulek

  • Clickbait („návnada na kliknutí“)  je něco, co fascinuje publikum. Jde kontroverzní titulek, který u čtenáře vyvolá zvědavost a prokliknutím dosáhne navýšení návštěvnosti cílové stránky.
  • U popisků nezapomeňte vyplnit všech 500 znaků!

Jak vytvořit miniatury u videa

  • Videozáznamy s vysokou mírou prokliku jsou pravděpodobněji “Doporučené”. “Doporučeno” je to, co vám dostane nahoru ve výsledcích vyhledávání.
  • Miniatury s tvářemi jsou lepší než ty bez, je to psychologický aspekt a obecně tváře, které vykazují silné emoce, fungují nejlépe.
  • Nepokoušejte se použít více než 6 slov v miniaturách, jinak bude těžké vidět, když jsou komprimovány.

Zdroje: