Vyberte téma, které vyvolává zvědavost a odpovědi
- Zaměřte se na to, co vyvolává zvědavost – nápad, obraz nebo koncept, který způsobí, že někdo řekne “Hmmm, to je zajímavé, pojďme se podívat a sledovat, abychom zjistili více”.
- Pro titulek použijte vysoce vyhledávací dotaz. Zkombinujte je, abyste získali něco takového: “10 psychologické triky, které ji přimějí, aby se vám líbila – jak získat přítelkyni“.
TIP: Na titulky s čísly se kliká více než tituly bez titulku.
Vytvořte clickbait titulek
- Clickbait („návnada na kliknutí“) je něco, co fascinuje publikum. Jde kontroverzní titulek, který u čtenáře vyvolá zvědavost a prokliknutím dosáhne navýšení návštěvnosti cílové stránky.
- U popisků nezapomeňte vyplnit všech 500 znaků!
Jak vytvořit miniatury u videa
- Videozáznamy s vysokou mírou prokliku jsou pravděpodobněji “Doporučené”. “Doporučeno” je to, co vám dostane nahoru ve výsledcích vyhledávání.
- Miniatury s tvářemi jsou lepší než ty bez, je to psychologický aspekt a obecně tváře, které vykazují silné emoce, fungují nejlépe.
- Nepokoušejte se použít více než 6 slov v miniaturách, jinak bude těžké vidět, když jsou komprimovány.
Zdroje: